U nas kupujesz bez ryzyka!

Pełna gwarancja MegaKoszulki

Pełna gwarancja

Na każdy towar udzielana jest roczna
gwarancja
zapewniająca
długoczasową trwałość nabytego
towaru.

Pewność towaru MegaKoszulki

Pewność towaru

W przypadku otrzymania błędnego
lub uszkodzonego towaru, sklep
MegaKoszulki.pl pokrywa koszty
przesyłki zwrotnej oraz ponownej,
z właściwym artykułem.

Prawo do zwrotu MegaKoszulki

Możliwość zwrotu

Klientowi przysługuje prawo do
wymiany koloru lub rozmiaru
artykułu w ciągu 365 dni
od złożenia zamówienia.

Możliwość wymiany MegaKoszulki

Możliwość wymiany

Klientowi przysługuje prawo do
wymiany towaru na dowolny
inny w ciągu 365 dni, bez
podawania przyczyny.

Pełna gwarancja MegaKoszulki

Pełna gwarancja

Na każdy towar udzielana jest roczna
gwarancja
zapewniająca
długoczasową trwałość nabytego
towaru.

Pewność towaru MegaKoszulki

Pewność towaru

W przypadku otrzymania błędnego
lub uszkodzonego towaru, sklep
MegaKoszulki.pl pokrywa wszystkie
koszty
związane z przesyłkami
dostarczając właściwy towar.

Prawo do zwrotu MegaKoszulki

Możliwość zwrotu

Każdy klient ma prawo do
zwrócenia zakupionego
produktu w ciągu 365 dni.

Możliwość wymiany MegaKoszulki

Możliwość wymiany

Klientowi przysługuje prawo do
wymiany towaru na dowolny
inny w ciągu 365 dni, bez
podawania przyczyny.

Prosimy udać się pod adres wymian, reklamacji i zwrotów, następnie wybrać przycisk "Wymiany" (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).

przejdź →

 

Jeżeli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny lub chcesz zmienić rozmiar albo kolor,
to zapoznaj się z poniższym schematem i udziel odpowiedzi na zadane w nim pytania.

Chcę dokonać wymiany produktu

Czy produkt jest personalizowany?

TAK

Przykro nam, klientowi nie przysługuje prawo do wymiany produktów z własnym nadrukiem oraz produktów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne Klienta np. z podanym imieniem, dniem, miesiącem etc.) zgodnie z art. 38. pkt. 3. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

NIE

Aby wymienić produkt na inny kolor bądź rozmiar, wypełnij formularz wymiany. Znajduje się on pod tym linkiem. Pamiętaj, że towar nie może nosić śladów użytkowania. Wypełniając formularz nie zapomnij też o podaniu informacji na temat towaru, który chcesz otrzymać w ramach wymiany.

Zamówienie chcę odebrać:

OSOBIŚCIE

Wyślij do nas towar, który chcesz wymienić. Do przesyłki dołącz wydrukowany formularz wymiany. Możesz go pobrać z maila potwierdzającego złożenie formularza wymiany. Paczkę wyślij na nasz adres.

PRZESYŁKĄ

Zdecyduj czy chcesz, aby paczkę dostarczył kurier z Poczty Polskiej, DPD czy InPost. Porównanie dostawców znajdziesz w zakładce POMOC / Dostawa i płatność. Następnie dokonaj wpłaty za wybraną formę wysyłki. Skorzystaj z ekspresowej płatności PayU lub wybierz tradycyjny przelew. 


Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana!

Paczkę z produktem, który wymieniasz odeślij dowolnym preferowanym sposobem (paczek za pobraniem nie odbieramy).
Dołącz do niej dokument wymiany.

Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie, przystąpimy do realizacji Twojej prośby. Gdy produkt będzie gotowy, otrzymasz maila z informacją o nadaniu paczki.

 

Po wykonanej procedurze, wymiana jest zarejestrowana w naszym systemie i należy ją natychmiast opłacić. Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana! Następnie wystarczy wydrukować przedstawiony "Dokument wymiany" (może być czarno-biały) dołączyć do wymienianego towaru i odesłać na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie.

Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!

Prosimy udać się pod adres wymian, reklamacji i zwrotów, następnie wybrać przycisk "Reklamacje" (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).

przejdź →

 

Przykro nam, że dostarczone produkty okazały się niepełnowartościowe.
Aby wyjaśnić tę sytuację złóż reklamację, a my sprawdzimy co poszło nie tak. Zapoznaj się z poniższym schematem.

Otrzymałeś inny produkt niż zamawiałeś?

Jeśli dostarczony produkt jest w innym rozmiarze, kolorze, znajduje się na nim inny wzór lub jest uszkodzony, to postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami i złóż reklamację.

Napisz powód reklamacji i załącz zdjęcia reklamowanego produktu. Opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań.

Czego od nas oczekujesz?

Wymiany na nowy towar

Uzupełnij adres, na który mamy dostarczyć zamówienie. Forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwszym zamówieniu.

Zwrot zapłaconej ceny

W formularzu reklamacji podaj numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

Weryfikacja. To etap w którym Biuro Obsługi Klienta dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego. Proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych.

Po weryfikacji otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.

PROSIMY O ODESŁANIE TOWARU

Paczkę z produktem, który reklamujesz odeślij dowolnym preferowanym sposobem wysyłki (paczek za pobraniem nie odbieramy). Dołącz do niej dokument reklamacji.

Aby otrzymać zwrot poniesionych kosztów za wysyłkę skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@megakoszulki.pl. Zwrócona kwota nie będzie większa niż najtańsza forma dostawy dostępna w Sklepie.

Zachowaj towar bez odsyłania go

 

Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Biura Obsługi Klienta. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!

Prosimy udać się pod adres wymian, reklamacji i zwrotów, następnie wybrać przycisk "Zwroty" (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).

przejdź →

 

Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony produkt, to zapoznaj się z poniższym
schematem i odpowiedz na zadane w nim pytania.

Chcę zwrócić towar

Czy minęło 365 dni od otrzymania paczki?

TAK

Zwrotu możesz dokonać do 365 dni od momentu otrzymania paczki. Jeżeli ten termin już upłynął, to nie masz możliwości zwrócenia zakupionego produktu.

NIE

Jeśli nie minęło 365 dni od momentu zamówienia produktu, masz możliwość zwrócenia towaru w przypadku jeśli:

Czy produkt jest personalizowany?

TAK

Przykro nam, natomiast Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu produktów z własnym nadrukiem oraz produktów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, dniem, miesiącem etc.) zgodnie z art. 38. pkt. 3. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

NIE

Aby zwrócić produkt wypełnij formularz zwrotu, znajduje się on pod tym linkiem. Pamiętaj że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Paczkę z produktem, który zwracasz odeślij dowolnym preferowanym sposobem (paczek za pobraniem nie odbieramy). Dołącz do niej dokument zwrotów.

Po otrzymaniu paczki dokonamy zwrotu poniesionych kosztów produktu a także kosztów poniesionej wysyłki w terminie do 14 dni roboczych.

 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy!

Jakich towarów nie można zwracać?

Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia towarów z własnym projektem nadruku (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3.

Czy jeśli odzież jest za mała lub za duża, można ją wymienić na inny rozmiar?

Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Aby wymienić zakupioną koszulkę wystarczy skorzystać z formularza wymiany. Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, nazwą, datą itp.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 art. 38 pkt.3.

Co w przypadku, kiedy otrzymałem inny produkt niż zamawiałem?

Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Brak prawa do zwrotu, gdy... - MegaKoszulki
Jeśli koszulka, którą otrzymałeś jest w innym rozmiarze, kolorze lub jest na niej inny wzór wtedy należy skorzystać z formularza reklamacji.